פרסום בהארץ כאסטרטגיה שיווקית עסקית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הימים אינם קלים והמצב הכלכלי בארץ אינו מזהיר. הפגיעה הכלכלית מתרחשת משני צדי המתרס ומזינה את עצמה: המגזר הפרטי חש מיתון כלכלי ולכן צורך פחות, מה שמעמיד בבעיה כלכלית את בעלי העסקים, שמגלים כי קשה להם לפנות די תקציב עבור פרסום ושיווק. כתוצאה מכך, תנועה הלקוחות מדלדלת עוד יותר וחוזר חלילה.

פרסום בהארץ מאפשר לבעלי עסקים לצאת מהמעגל ההרסני הזה וליהנות מפרסום מדויק, איכותי ואפקטיבי, בעלויות לא גבוהות. הלקוחות מצדם נחשפים למסרים מדויקים המניעים לפעולות של רכישה וכך עולה הסיכוי של העסק המפרסם להחזיר לעצמו את ההשקעה ולשוב וליהנות מתנועת לקוחות המייצבת את הכנסותיו, להמשיך להשקיע בשיווק ולמשוך אליו לקוחות נוספים.

יתרונות מגוונים של פרסום בהארץ

  • “הארץ” הוא עיתון בעל אופי יוקרתי ונישתי ובדרך כלל האנשים הקוראים בו ושנחשפים לפרסומים בו אינם נמנים על שכבות האוכלוסייה החלשות. לכן למרות העובדה שישראל נמצאת כרגע בעיצומו של משבר כלכלי, פרסום בהארץ מבטיח לכם הגעה לקהלי יעד בעלי מסוגלות כלכלית לרכוש את השירותים והמוצרים שאתם מציעים להם.
  • פרסום בעיתון תמיד כולל מודעות גדולות יותר מאלו המאפיינות שיווק דיגיטלי. פרסום מודעות ברשתות החברתיות ובגוגל מצריך מהרעיונאים והגרפיקאים לעבוד תחת אילוצים אובייקטיבים ולהתאים את המודעות לגודל הפיזי המוגבל של מסכי הטלפון של קהלי היעד של כל עסק. פרסום בעיתון הארץ מאפשר חירות אמנותית, קריאטיבית ושיווקית גדולה הרבה יותר, שכן אילוצי המקום גמישים בהרבה. עיתון הארץ גם מוכר וידוע בין השאר בזכות אורכם ורוחבם של העמודים בו, מה שאומר שגם המודעה שלכם יכולה להתפרס על-פני שטח גדול יותר.
  • פרסום בהארץ מאפשר לכם להגיע בקלות, במהירות ובאופן יומיומי לקהל עצום של קוראים. בעוד שמודעה ברשתות החברתיות ממצה את עצמה בשלב מסוים ומגיע לסף החשיפה המקסימלי שלה, פרסום בעיתון הארץ מאפשר לכם להגיע לפי כמה אלפי אנשים, בפרסום בודד אחד.
  • המצב הכלכלי המאתגר הביא בעלי עסקים רבים לבחון מחדש את תקציב השיווק שלהם. בעלי עסקים המתנהלים בצורה נבונה מבינים כי גם בזמנים של משבר כלכלי, יש להפריש מהכנסותיהם סכומים עבור שיווק שוטף, אך הירידה בהכנסות הביאה בעלי עסקים לשקול מחדש את אופן חלוקת התקציב ואת גובהו. חשוב לציין כי פרסום בהארץ הוא השקעה משתלמת ביותר מבחינה כלכלית. במחיר של קמפיין ממומן אחד ברשתות החברתיות, ניתן לפרסם כמה מודעות פרסום בהארץ וכך לנצל את התקציב בצורה יעילה יותר.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן