עתיד שוק הנדל”ן ביום שאחרי הקורונה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בים של חוסר וודאות ותחת עננה כבדה של חששות, מנווטת מדינת ישראל את דרכה ליציאה ממשבר הקורונה. מאז פברואר האחרון חווה המשק הישראלי משבר כלכלי שלא נראה כדוגמתו מאז קום המדינה, עם מספר מובטלים שעולה מידי יום וקריסת מקומות עבודה. גם שוק הנדל”ן, שידע בעשורים האחרונים ימים יפים, חווה טלטלה לאור חוסר היכולת של אזרחים רבים לעמוד בתשלומי המשכנתא והשכירות.

אך בעוד ענפי התעשייה והמסחר מתקשים לראות את האופק לאור אסטרטגיית היציאה מהמשבר, בענף הנדל”ן חוקים אחרים למשחק. מחירי הדירות המאמירים יחד עם מחירי השכירות הגבוהים והביקוש העצום למקומות דיור, הובילו לעלייה משמעותית בצורך לפרסום מודעות נדל”ן על מנת למכור או להשכיר דירות מגורים. אבל מהי הדרך האפקטיבית ביותר לפרסום מודעת נדל”ן שתניב כמות פניות נאה ולא תיבלע בין עשרות הפרסומים האחרים? התשובה, תופתעו לגלות,  פשוטה משחשבתם.

חשיפה רחבה בעלות משתלמת

בין אם מדובר בהשכרת דירה שבבעלותכם, מכירת קרקע או דירת מגורים, פרסום מודעת נדל”ן בעיתון היא האפשרות האופטימלית לקבלת תוצאות מצוינות תוך זמן קצר. העיתונים הארציים, כמו ישראל היום או ידיעות אחרונות, מחולקים במאות אלפי עותקים מידי יום ונהנים מתפוצה רחבה בימי חול ושישי. החשיפה הרחבה של המודעות בעיתונים היומיים, הופכת את הפרסום בהם ליעיל במיוחד.

לפרסום מודעות בעיתונים יש מספר יתרונות משמעותיים, שמובילים מפרסמים רבים לבחור בהם על פני מדיות אחרות. בראש ובראשונה – פרסום בעיתון מאפשר גמישות, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת התקציב. כשאתם מפרסמים מודעת נדל”ן בעיתון בתקווה לקבל פניות רבות מרוכשים פוטנציאליים, אתם יכולים לבחור את הגודל המתאים לכם בכפוף לתקציב שהוגדר מראש כמו גם עיצוב בולט ואטרקטיבי. עיצוב מושך ונגיש הוא שיהפוך את המודעה שלכם לכזו שאף אחד לא יוכל לפספס.

לצד היתרונות המשמעותיים של פרסום מודעת נדל”ן בעיתונים הארציים, תוכלו לבחור גם בעיתון מקומי כפלטפורמה הפרסומית המועדפת עליכם. כך שאם אתם שואפים לקבל פניות מאנשים המתגוררים באזור בו נמצא הנכס ומעדיפים להשקיע עלות נמוכה יחסית בפרסום, תוכלו לפרסם את הנכס למכירה או להשכרה באחד מהמקומונים השונים המחולקים ברחבי הארץ.

פרסום נכס למכירה או להשכרה בעיתון הוא תהליך פשוט ומהיר. בניגוד לשנים עברו בהם פרסום מודעה בעיתון היה הליך מסורבל וארוך, כיום, ניתן לפרסם באמצעות המייל או הוואטסאפ ולקבל מודעה להגהה תוך דקות ספורות. לאחר הפרסום, תקבלו סריקה מהעיתון ישירות למייל או לנייד ממנו פניתם.

אופטימיות זהירה

ככל הנראה, לאלו שמיהרו להספיד את שוק הנדל”ן בצל הצניחה הניכרת בעסקאות בחודשים האחרונים, צפויה הפתעה. הענף החזק בארץ הוכיח את איתנותו ועמידותו בפני משברים פעמים רבות בעבר, ועשוי לזנק מיד עם תום משבר הקורונה. הביקוש העצום לדיור במחירים נגישים הוא אחד מהגורמים העוצמתיים ביותר במשק הישראלי ואזרחי המדינה צפויים להציף את משרדי הנדל”ן השונים תוך זמן קצר.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן